Nytt år – Nya möjligheter

Nyårsafton blev precis så där skön som jag hade tänkt mig. Väldigt god mat o goa vänner. Och det bästa av allt – inget tungt huvud idag. Att inte vakna bakis idag kändes som en välsignelse! … eller, är det okej att säga så? Att det kändes grymt bra att inte va bakis på Nyårsdagen? Hm, jaja… jag är alldeles vuxen, bla bla bla. Skönt är det iaf.

Nya året rivstartar iaf med att förändringens vindar blåser, som det så fint heter. M’s krisande förhållande fick nog tillslut ett avslut o det verkar som om de går skilda vägar nu. Kommer alltså bli lite högt o lågt ett tag fram över tror ja. Sen ska jag ju flytta nästa vecka, o det kan väl hända att M kommer o bor hos mig ett tag nu när jag får mer plats. Kan bli en mysig övergång från att ha bott med Maja o Therese, lixom slippa bo själv direkt. Vi får väl se.

En sak e säker. Nästa vecka kommer bli kaos. Jag vill bara dra täcket över huvudet o aldrig mer vakna. Hillvitti.

Taggad

Kommentera

