Bara skit

Hela min kropp o min hjärna skriker att de inte vill vara med längre. Aldrig tidigare har jag haft så stark anti-vilja mot någonting som det här.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Den här dagen handlar bara om en sak – att komma över den mentala spärr som efter hand gjort det svårare o svårare nu under jul o nyår att så mycket som närma mig dokumenten på datorn.
Är rädd för att jag typ kräks om jag börjar läsa nåt som har med exjobbet att göra. Kan nog nästan inte kontrollera mig själv. Jag är sjuk i huvudet, väldigt sjuk.

Fy fan vad jag inte är på humör…. o knuten i magen bara värker. Men vad är det man säger? Måste nå botten för att ta sig upp igen, eller hur är det? Suck. Hur ska det här gå egentligen?

Taggad

One thought on “Bara skit

  1. Rickard skriver:

    Ja man måste slå i botten rejält hårt, för att sedan resa sig högre än högst..Rickard blaite

Kommentera

