Nycklar, del 2

Nu har jag dem i min hand. Kan sitta o titta på dem hur jag vill. Sprang upp till Carro o Mackan direkt efter besiktning o hela faderullan för att visa upp dem. Kom även fram till att vi, som numera blir grannar, måste komma överens om en hemlig knackning… så att vi vet vem det är som kommer på besök lixom. Det är lite coolt med hemliga knackningar.

Kom fram till att jag nog kan leva med tapeterna i vardagsrummet oxå… avvakta tills jag vet att jag ska stanna kvar i stan och sånt. Eftersom jag måste stå för allting själv isf.

Men nu ska jag somna. Och drömma om hur roligt det kommer bli att flytta. Släpa lådor är bland det bästa jag vet. För att inte tala om att bära säng! Typ bättre än ett tok-hångel. Iaf just nu.

Taggad

Kommentera

