Onsdag, 5 dagar till inlämning

Full fart idag. Skriva, skriva, skriva…. o sen skriva om, eller hur var det? Suck. Jag sitter o fipplar klart med empiriavsnittet så att det ska vara fit for fight, medan andra hälften av gruppen klurar vidare på analysen o metoden. Vi kör allting på en gång. Lika bra lixom. Sen så får vi byta grejer o kolla varandra. Tror att det är ända sättet för att få något gjort. Ska göra några små kompletterande miniintervjuer idag o imorgon oxå… kan tyckas vara i sista sekunden. Och det är det väl oxå. Men det är så vi jobbar helt enkelt. Bättre sent än aldrig.
Är rädd för att vi kommer ha grymt svårt att hålla oss till den där röda tråden… sjukt svårt när man har ”för mycket” information…

Handledaren här på företaget hetsade lite om när vi skulle redovisa jobbet här… som det känns just nu så vill jag bara försvinna när allting är klart på skolan. Vi lär inte hinna göra redovisningen innan inlämningen, o inte innan framläggningen. Vilket egentligen kanske är lite dumt, för vi hade nog kunnat få en del input från åhörarna. Men… aja.. vem bryr sig? egentligen? Jag orkar inte iaf, eftersom det känns som om jag stått o malt på om det här ämnet i ett år nu. Duktigt jävla less på det nu. Och alla här på bygget som är involverade vet ju redan vad det är frågan om. Det är inte så att vi kommer med något nytt i deras ögon. Skulle jag tro. Eller så är det kanske bara en känsla jag har.

Men nu… back to work.

Kommentera

