Början på slutet…

Första natten i sängen blev inte riktigt som jag hade förväntat mig. Hade svårt att somna o sen vaknade jag av mig själv o5.30. Det är inte helt okej på en söndagsmorgon. Men, men… det var lite bra på ett sätt ändå. Jag kom igång tidigt o hann med att fixa till lite i lghten innan jag stack iväg för att jobba med uppsatsen. Exempelvis styra upp alla kläder som låg i kassar o högar på golvet i sovrummet. Nu finns allt på sina platser i garderoberna istället. Nöjd, jaa.

Än så länge går det lite småtrögt med skrivandet idag. Måste tok-producera text idag…. dålig kombination med dåligt flow alltså. Ska försöka pressa mig igenom det.

Det är sista dagen idag. Helt galet egentligen att man ska behöva sitta så här på sista dagen…. när man har haft 4-5 månader på sig att genomföra arbetet. Inte helt likt mig att sitta i den här situationen med så här stora arbeten… Min andra grupphälft har mer erfarenhet än mig av sista minutenjobb, så jag får för en gång skull lära mig något av honom kanske ;)
Analys är mitt fokus. Kommer väl bli lite så där lagom kvalitet. Jag får lita på min talang…. hahaha… jag är så rolig ibland.

pussåkram. Ångestfest!

Taggad

Kommentera

