Hemtrivsel

Har rockat runt i lägenheten hela dagen idag. Fått undan de flesta flyttlådorna och gått upp med massa saker på vinden. Så nu ser det faktiskt ut som att det e nån som bor här =) Mysigt till och med. Men… lite tomt är det ju. Man märker lixom hur mycket en soffa faktiskt gör för ett vardagsrum. Hm.
Sen ringde mamma o hade tråkigt. Så vi åkte till Ikea o lite annat för att kolla på fina saker o köpa lite små saker. Soffa blev en av de saker jag bara tittade på. Men, jag bestämde mig för att det får bli en röd soffa. mm… röd. Men det dröjer nog nån vecka innan jag gör slag i saken. Tills allt stök o bök e över.
Men det blev lite annat pyssel. Det kostar ju alltid pengar att gå på Ikea. Idag kostade det en spegel, en växt, ett blockljus, batterier… o lite annat praktiskt.

Vet inte om det blir något läst idag. Hm. Kanske ska ta det imorgon istället. Åka till jobbet lite tidigt i… borde känna mig piggare imorgon. Baksmällan efter knasveckan med ett avslutat exjobb o en flytt kändes i hela kroppen idag. Hjärnan var seg som sirap.
Nä…. nya tag imorgon.

One thought on “Hemtrivsel

  1. Kotteby skriver:

    Packa korv is the shizzle.
    Not!

    =)

Kommentera

