Nu får det räcka…

Känns segt idag. Dels för att man bara ser grå dimma utanför fönstret…. istället för det vanliga: asfalt o husvägg. Och dels för att hjärnan fortfarande känns lite slow efter förra veckans knasiga tempo.
På morgonen började folk hetsa om att ses till helgen. Känns inte som om jag har träffat kompisarna ordentligt på jättelänge. Typ veckan innan julafton eller nåt. Och denna veckan e ju helt körd för mig oxå. Jävla skit. Jag behöver ju mina tjejer…. o vill framförallt höra allt dom har varit med om, resor o annat spännande.

Suck. Vill kunna planera in roliga saker i min almanacka… inte bara jobb o plugg o redovisningar o genomgångar. Jag vill skriva in saker som ”Semester i Thailand”, ”Spa-helg”, ”Köpa soffa”… o ”Fest”. Typ.

Kommentera

