Fullt upp. Idag igen.

En rätt knasig dag idag… men har hittills hunnit med allt jag skulle. Finns iofs utrymme för att glömma en grej, som e ganska viktig inför imorgon. Eller glömma o glömma…. inte orka o slöa till i fotöljen helt fullständigt.

Men det har varit en blandad dag. Bra eftersom jag som sagt har fått gjort ett å annat, typ fixat med kurserna o mailat hit o dit. Och lite märklig pga den feedback vi fick ifrån vår handeldare på företaget. Hm. Jag ska nog inte säga så mycket om den med tanke på att det är opponering imorgon.
Den där opponeringen förresten…. haha… kommer bli intressant. Vi har lixom lagt upp bollen framför öppet mål, känns det som. Inte likt mig alls. Men så är det. Jag förväntar mig det värsta o skit o helvette… så kanske det bli lite bättre. Jag är inte nervös nu, men jag vet att jag kommer bli. Vet ju hur det kändes inför T6-redovisningen. Rätt hög puls..

men nu – winnerbäck på tvn. måste kolla.

Kommentera

