Råkade känna efter

Åh… fy fan skönt det var att inte göra något annat än att titta på tv i en timma. Minns inte riktigt när jag gjorde det senast känner jag. Fy fan vad allt har varit konstigt den senaste tiden.
Men så kom det en timma med Winnerbäck… som balsam för själen. Som en bomullsvante runt hjärtat. Som en mjuk, varm hand i nacken.

Åh. Minns massa saker. Men blir nästan gråtfärdig för jag är så trött. Matt. Slut. Sönder.

…. sen kommer jag på att jag inte har packat till imorgon. Vi åker kl 7. Grattis.
Jag vill att allting bara ska ta slut nu. Jag mår fan inte okej.

Taggad ,

Kommentera

