Planera is what I do best

Känns som om jag har landat lite mer nu. Men huvudet känns fortfarande ganska dimmigt, jag har en liten nackspärr och kroppen är lite seg. Antar att det är biverkningarna som kommer med att stressa som en dåre under några veckors tid, förutom de 4 månader man gått med konstant stressångest för allt plugg.

Kvällen igår blev lugn för mig del, en improviserad poängpromenad om händelser under våra 3 ½ år i Ljungby o thaimat. Trevligt.
Kom även fram till en plan för min närmaste framtid. Håll i er nu…. -Jag ska ta det lite lugnt!! Jag ska bara läsa Företagsekonomi 1 denna terminen, o eftersom den börjar med kurser jag redan läst i princip kan jag få en del tillgodoräknat o slippa tentor. Så under den första perioden kan jag andas lite o kanske jobba lite extra på Posten. Och söka jobb såklart.
Jag tror som sagt att det är en plan. I like.

Idag ska jag bara följa strömmen. Ska käka lunch med Mysan, sen hem till Annie o låna duschen, byta om, gå på skolavslutning. Sen hem igen o fixa håret o dressa om till klänning o klackar, o My ska hjälpa mig med håret. Kommer nog ordna sig. Planerat o klart. Sen ska jag få lite alkohol i kroppen o bli sentimental… kommer göra mig gott.

Taggad , , ,

Kommentera

