Möra ben o väck i huvudet

Har kört runt med Gula faran idag. Ruskigt många trappor o ännu fler brevlådor som man lixom måste trycka ner för att kunna få i posten. En rörelse som jag får göra sisådär 400 gånger på ett sånt här distrikt. Kommer ju inte alls kännas i axlarna imorgon… satan.
Men, men… får tänka på att det blir några extra kronor i kassan. Nödvändigt den här terminen. Kommer bli en del jobb ett par veckor framöver nu, känner att det funkar eftersom jag inte behöver skriva den här tentan. Ska testa att även få nästa kurs tillgodoräknad… hade varit grymt! Även om den säkert är rätt intressant o så…. så är ju en överhoppad tenta alltid en liten glädje i vardagen.

Satte mig framför datorn när jag kom hem från jobbet…. o sen har jag fastnat här. Har fixat lite bra grejer, men mest slösurfat. Makalöst. Det är en konstart.
Nä, nu måste det bli duschen… o sen ska jag kanske styra upp lite pannkakor. Det var längesen. Om jag nu inte råkar lägga mig i sängen o dö istället.

Taggad ,

One thought on “Möra ben o väck i huvudet

  1. Pierre skriver:

    Fint ”Åkdon” du hade där du. Jag kan tänka mig att det är en upplevelse att färdas på den. :-D

Kommentera

