De ekonomiska gudarna o CSN är emot mig.

Har varit inne på CSN-sidan o fått lite nya besked. Eftersom det inte har rapporterats in några poäng från förra terminen så får jag inget lån denna terminen, inte i nuläget iaf. Tack för det. Det e ju ett jävla moment 22 det här….
De distanskurserna som jag läste samtisigt som exjobbet var ju rätt jobbiga o tog mycket tid från exjobbet. Och blev tillslut blev vi inte färdiga med allt, alltså har inte dom poängen kunnat bli godkända. Och exjobbet blir ju inte godkänt rakt av på direkten… så då dröjer de poängen oxå.
Ååååh… livet e hårt ibland. Det e en jävla tur att lönen iaf trillar in på måndag, som sagt, då klarar jag hyran. Och sen får vi hoppas att de andra pengarna jag väntar på oxå trillar in inom en snar framtid. Nu lär jag behöva dem mer än jag trodde….
Helvette.
Jaja… jag får helt enkelt se till att styra upp de där kurserna som släpar. Helgen är räddad.

Taggad

Kommentera

