Nu har jag gjort mitt

Gick som smort på jobbet idag. Ingen reklam o ganska lite post… gamla Bettan rullade på som blixten. Känns tryggt att sitta på cykeln igen. Men det va rätt kallt. Kylan gör att man bli tröttare än vanligt och jag blir riktigt tung i huvudet när jag kommit in från turen.
Hoppas att en tablett o en skön dusch kan göra livet lite lättare.
Annars bjöd jobbarkompisarna på många skratt idag… störda människor det där… vuxna karlar. Kanske var det fredagsstämningen som gjorde allting lite extra tokigt idag.

När jag tinat upp o vaknat till liv ska jag börja värma upp för att bära soffa. Ojä.

Taggad

Kommentera

