Jäj o nej.

Skolan var inte särskillt avancerad idag. Flög förbi ganska obemärkt. Gick en vända på stan efteråt, eftersom det va så himla fint väder. Jag reafyndade två sköna klänningar på Monki, som tillsammans kostade 62,50 istället för 250. Rätt okej =)

Sen funderar jag över en grej… det kan vara så att jag har hamnat i något som jag inte alls hade tänkt mig. Från att bara ha varit lite roligt tidsfördriv, så har det nog blivit typ mer… mot min vilja, o det kommer bli jobbigt att säga ifrån den dagen det går på tok åt fel håll. Åååh. Dumt. Får skylla mig själv kanske.
Men… varför kan en del människor inte bara nöja sig med att vara vänner? Eller är jag bara grymt otydlig med att jag inte vill något mer?

Taggad , ,

Kommentera

