Över tusen!

Hejhopp! Jag har gått över 1000-gränsen när det gäller antalet besök. Alltså inte antalet unika besökare… jag är inte som Blondinbella som fifflar med siffrorna. Antalen unika besökare är jag iofs rätt stolt över ändå. Idag stog räknaren på Google Analythics på 224 st. Och jag tycker om er allihop =)
Jag hoppas att det är bloggy.se som har hjälpt till att putsa siffrorna lite. Alltid trevligt med nya bekantskaper.
Till alla nya – hoppas ni återkommer!
Till alla trogna, lojala o härliga – hoppas att ni inte tröttnar på mig!

Update: Hmm… kanske skulle skrivit att det var antalet besök sen jag satte igång Analythics på den här sidan…. Vilket inte alls är lika länge som bloggen har funnits. Men ändå. Jag tyckte att det var trevligt ändå.

Taggad

3 thoughts on “Över tusen!

  1. johanwigmo skriver:

    Per dag? Det var inte dåligt…

  2. Kakan skriver:

    Inte per dag… kanske skulle varit tydligare där. Per dag ligger jag på 30-50 besök o kanske 20-30 unika beökare.

  3. Kakan skriver:

    Inte per dag… kanske skulle varit tydligare där. Per dag ligger jag på 30-50 besök o kanske 20-30 unika beökare.

Kommentera

