Lycko-shopping o close encounter med "kändisar"

Jag råkade åka genom stan idag o fick lite nytt med mig hem. Ett par jeans faktiskt. Och dom köpte jag av ren lycka! Fick på mig ett par 29:or utan problem… o då fick dom hela enkelt följa med hem. Sen hittade jag lite annat oxå. Kände för att få lite tidig vårkänsla.

När jag gick genom Nordstan krockade jag med en väldigt stylad grabb… o bakom honom gick 3-4 till väldigt stylade killar. Det visade sig att de nog var artister som ska vara med på Melodifestivalen på lördag (som ju går av stapeln här i stan på lördag). De hade nämligen ett stort gult platskort hängande runt halsen där det stog ARTIST. Det var lixom en ledtråd… hehe…
o nu när jag kollat upp vilka det var, så kom jag fram till att det var de här killarna jag krockade med:

… som sagt – stylade till max. Inte ett hårstrå som ligger fel. Är det shlager så är det. Läste på svt.se att deras låt heter Jag tror på oss och är en ”Rockig, energifylld låt om kärlek med förhinder”.
Jaha. Frågor på det?

Taggad ,

Kommentera

