Torsdagsplaner

Tog mig en sovmorgon idag. Ska inte till skolan o inte till jobbet. Det enda jag har inbokat idag är en intervju till rapporten, o det kommer väl iofs ta någon timma eller så, o sen lite efterarbete. Men jag tror ändå att det kommer bli en rätt lugn dag.
Kanske rent av tar tag i några av de andra grejerna som ligger o gnager i huvudet… höll på att inte kunna somna igårkväll pga dumma saker i huvudet. Fick massa knäppa idéer o började tänka världens depptankar. Shit.
Tur att det känns lite lättare idag… men, deppet är läskigt nära. Jävla februarislaskmörkerhelvette. Det hjälper inte direkt till när man är trött på sig själv o sin situation. Jag måste orka ta tag i det…. annars ramlar jag ner i svarta depp-hålet igen.

Men först ska jag slappa lite… o sen åka spårvagn.

Kommentera

