Thank God för att jag inte är 17 längre

Fastande framför tvn o såg Cruel Intentions (En djävulsk romans på svenska… klass på den översättningen), med Ryan Phillippe, Sarah Michelle Gellar o Reese Witherspoon mfl. Den är från -99. Och när jag såg den för 10 år sen blev man ju lätt förtjust i den tvålfagre Phillippe, haha! Skulle tro att han var topp 3 när jag var 17 år o lallade runt i världen.

Men det här är helt enkelt en film som jag inte skulle sett igen. Jag skulle hållt kvar vid minnet av tonårs-känslan. För det är faktiskt inte nån så där förfärligt bra film. Ganska kass. Ganska mycket knäppa tonårs-idéer. Undra om den hade någon påverkan på min knäppa härna då, för 10 år sen? Jag menar…. man gjorde en del dumheter.

Kommentera

