En dagen efter

Trötta söndagar kan var långa, dötrista… o alldeles… alldeles … okej. Har tryckt i mig massa skräpmat, kollat på 1½ film, bland annat Rocknrolla som var rätt bra. Gillar man Losk Stock o Snatch så gillar man denna oxå. Samma grej – andra gubbar. Faktiskt några snygga den här gången =)
Trevligt sällskap, roliga telefonsamtal, roliga sms andra små meddelanden. Sånt förgyller en lite trött o seg söndag, så här dagen efter.

Imorgon är det måndag… borde vara en dag för nya möjligheter. Kanske gör jag ett försök att ta tag i mitt liv. Eller så väntar jag en vecka till.
Men, jag hoppas iaf att det blir en trevlig vecka.

Taggad

Kommentera

