Ny färg 2

Tjo. Känner att mitt hår behöver gå till frissan snart. Och som vanligt börjar jag fundera på om jag ska slå på stort o hitta på nåt skoj. Kanske nån färg?
Men… nästan alltid när jag väl sitter där i stolen framför spegeln o pratar färg med frissan så står hon o blir salig över mitt naturligt blek-kopparröda barr…. o så slutar det med att jag känner mig ganska nöjd med bara en klippning.
Dessutom har jag svårt att förklara vilken färg jag vill ha. Men nu hittade jag en bild på Charlotte som har trollat bort sitt axellånga, bloda hår – till ett långt(förlängning) mörkare, kopparrött, härligt! Sån färg vill jag ha!
Så, nu ska jag bara försöka förklara färgen för min frissa… hmm…

Taggad ,

3 thoughts on “Ny färg 2

  1. Frk Pratkvarn skriver:

    Du kan ju ta med bilden annars…

  2. Kakan skriver:

    Oj, va smart man kan vara då….
    men jag har ingen färgskrivare tillgänglig. Orka släpa med sig hela datorn!

  3. Peter skriver:

    Tänk informationslogistik.
    Borde du inte kunna maila bilden eller länken till frisören?

Kommentera

