Funktionalitetens högborg – GU

Dagen har artat sig. Känner mig lite mer pigg o fräsch nu. Men…. så finns det ju typ inga speglar att se sig i heller. Är helt enkelt lyckligt ovetande om min utsida =)
Sitter o försöker genomföra lite grupparbete i skolan… vilket jag allt för många gånger har konstaterat är otroligt svårt. Och det tycker jag är tragiskt o komiskt på samma gång, eftersom det här ska kallas universitet.
Men jag ska inte tjata om det nåt mer… tror ni har fattat grejen för längesen. Inga grupprum, alltid fullt överallt, inga sittplatser, inga bord och i princip inga kontakter för att ha ström till datorn. Bra jobbat, universitetet!

Jag har 1½ timma på batteriet, om jag har tur. Bäst att börja göra Rätt Saker på Rätt Sätt i Rätt Tid.
Tur att jag lever som jag lär.

Taggad ,

Kommentera

