Ms Brown

Igår var det ju dags för Cirkus Melodifestival igen. Läskig omgång. 80-tals musiken härjade fritt… hysteriska disco-techno-rytmer o krystade schlagersmajl… usch… men så mitt bland denna röra av Lili, Susie, Amy, pudlar o Månsar så stod Jennifer Brown. Grymma JB!
Enkel, rak, snygg, självklar. Jag fattar inte riktigt vad hon har i Melodifestivalen att göra, men nu förstår jag (efter att ha läst på hennes Myspace) att hon ska komma med ny skiva. Och vad är då den bästa marknadsföringskanalen för att nå typ hela Sverige på en gång – Melodifestivalen!

Och tyvärr så fick hon inte gå vidare… heeeelt jävla obegripligt enligt mig. Men något som är ännu märkligare är väl att Amy Diamond får studsa runt o låta på det där viset utan att man vidtar åtgärder, o att folk/kids tydligen gillar det.

Jag blev varm i hjärtat av att se JB igen. Och jag ser fram emot hennes skiva nåt alldeles förfärligt mycket! Här är låten från melodifestivalen. Om nu nu missade den.
Och här finns det en ny låt till att lyssna på.
Det låter skönt, retro, svängigt.

Taggad

Kommentera

