Vad gör du för dina sista pengar?

Antagligen är dessa skor typ slut i varenda Zara-butik i hela stan… men jag ska helt klart undersöka saken…. I could kill for these shoes. Rackarns! Jag vet att det är typ lookies av några tjusiga märkespjux som kostar sjukt många tusen… kommer bara inte på vilka… o hittar såklart inte bilden på de ”äkta”, som är ännu snyggare. Men jaja. Imorgon är det jag som travar iväg till Zara. Förväntar mig inte att hitta dem, för jag tror de har funnits ett tag. Jag är nog typ sist. Som vanligt.


Update: Hittade orginalen. Balmain. 14 500 kr.

Taggad

One thought on “Vad gör du för dina sista pengar?

  1. Rickard skriver:

    Snygga..Rickard blaite

Kommentera

