Grey’s e tillbaka

Så va det äntligen dags igen. Jag hade nästan glömt bort att det var idag det var säsongspremiär. Trevlig överraskning. Men Grey’s e duktigt knasigt nu. Stackars Izzie, hennes hjärna spelar henne spratt… Inget ont om Denny, men han är faktiskt död.
Men jag tycker det är trevligt med Christina o den nye läkaren. Jag gillar sånt där ”det ligger nåt i luften”. I brist på sånt i mitt eget liv lixom… så får man iaf se det på tv.

Annars så var det mesta som vanligt. Jag hoppas på en väldigt bra säsong. Ondagskvällarna är härmed bokade ett tag fram över.

Taggad

One thought on “Grey’s e tillbaka

  1. Emma skriver:

    Kan garantera dig Karin att säsongen var väldgt bra! =) Underbara Grey’s

Kommentera

