En ganska ledig fredag

Men det finns en to-do-list idag. Den ska avverkas. Jag har försökt blanda listans sammansättning av enkla uppgifter, typ dammsuga, med lite mer ansträngande saker som att beta av lite jobbsökeri. Med denna mix av praktiska uppgifter och mer.. ja… va ska man säga… hm… -tråkiga! uppgifter hoppas jag att jag ska lyckas med dagens mål.

Lyckas jag blir belöningen lite vin ikväll.
Om jag misslyckas måste jag dränka mitt nederlag… i lite vin.

…. it’s a win-win situation. Det är fredag!

Taggad

Kommentera

