Kuddkrig


…kanske man inte ska ha med dessa fina sidenkuddar. Eller… lite försiktigt kanske går. Hur som helst. Hittade länken till märket och webbutiken MIKMAK hos Husmusen, o kunde inte låta bli att titta närmare på dem. Så himla fina färger! Jag är ju alltid svag för den där mörkrosa.. eller lila, eller vad man ska kalla den.
Men jag tror att det gröna temat hade funkat ännu bättre på min säng. Jag har, utan att jag tänkt på det, skapat nåt sorts tema i sovrummet i form av jordnära färger, brunt, grönt, naturvitt o bladmönster. Så… hade jag kunnat byta ut mina lite tråkiga Ikea-kuddar till dessa lyxiga hade jag blivit väldigt nöjd. Nån som kan låna mig sisådär en tusing så att jag kan köpa mig ett par stycken?

Taggad

Kommentera

