Trillade in på en tanke

Länkade mig fram till ett ställe jag aldrig varit förut. Via mymlan. Och fram till det här. Och hittade en textrad som bara kändes nu.

”..Och jag tänker väldigt sällan nu, snubblar mellan plikter, det är så lite Jag i allt jag utför…”

Så känns det. Emellanåt. Jag gör väldigt sällan sånt jag faktiskt vill. Istället staplas måsten och borden i högar. Jag ligger dessutom efter i planeringen av dessa måsten o borden. Känns som om jag har legat efter sen… hmm… sen nån gång i oktober kanske.
Det börjar bli sjukt frustrerande. När ska man hinna ikapp sig? Gör man någonsin det?

Och varför känns det som om livet står på paus? Ingenting rör sig framåt. Allting bara rör sig i sidled… eller bakåt.
Jag ska nog bara gå o lägga mig. Imorgon är det föreläsning igen. Med kreativitetsdödaren. Jamenvisst.

… åååh, sluta deppa. Think happy thoughts.

Taggad , , ,

2 thoughts on “Trillade in på en tanke

  1. Andreas Karman skriver:

    These feelings won’t go away
    They’ve been knockin’ me sideways

  2. Daniel skriver:

    Men mot ljusare mer energiska tider vi går.

Kommentera

