Kalassöndag

Jösses… det är inte helt okej att åka iväg på släktkalas med två, iofs goa ungar, men vilda o en glad hund o andra väldigt pratglada människor – när man är lite bakistrött.
Jag är helt slut o ska nog lägga mig o dö alldeles snart. Jag tänker inte ens försöka hantera mitt RSS-flöde…. står på 355 nu. Bara siffran gör att man tappar sugen lixom.

Fick ett litet överrasknings-sms tidigare ikväll. Mycket nöjd med det. Känns som om det kanske kan hända lite trevligheter… vi får se =) Lovar inte att jag kommer berätta allt ;)

Det är måndag imorgon. Har jag hört.
Och jag ska ta sovmorgon. Jajjemän.

Kommentera

