Lördagskvällen

Det blev en kalaskväll igår! Förfest hemma hos Maria med alla tjejerna. Maria var bartender o blandade drinkar mest hela tiden. Det blev päron-varianter, hallon-varianter o en o annan mojito. Och så skumpa såklart. Stämningen var på topp!
Sen raka vägen ner på stan o in på Nivå, lite oväntat. Som vanligt är det hopplöst svårt att hålla reda på folk där inne. Hjälpte ju inte att vi var 8 st brudar med dans o spring i benen. Så det blev att man gick runt o letade efter folk, o så hittade man nån, o sen tappade man bort dom igen.

Men jag hade grymt roligt iaf. Bäst var nog iofs taxiresan hem. Jag o Jenny satt o diskuterade kvällen. Rätt engagerat. Jenny kunde inte förstå vad jag såg hos den, enligt mig, snygga trevliga basketspelaren som jag stått o snackat med en hel del under kvällen.
”-Vad fan ska du med honom till?!” hetsar Jenny…. Jag som börjar bli trött på hennes dissande drar till med nåt för att få slut på diskussionen:
”-Men… han kan ju hoppa iaf!”
Jenny börjar asgarva… o taxichauffören som suttit tyst hela tiden börjar oxå skratta, så att hela han hoppar i sätet, men när vi upptäcker det så skrattar vi ännu mer o alltihop blev helt galet kul. Ni skulle varit med… som vanligt. Jag o Jenny var i toppform.

… o basketspelaren va faktiskt snygg o trevlig. Typ.

Taggad , , ,

Kommentera

