The Tore blog

Min älskade kusin, Pär, är en underbar människa. I all hemlighet skriver han en blogg om sin far, Tore, som innehåller mail som Tore skickar till Pär i tid o otid. Det är inte vilka mail som helst med vilka frågor som helst… det blir humor.
Jag som känner den här familjen väldigt väl tycker såklart att det är fantastiskt roligt… men jag tror att det blir lite humor i vilka ögon som helst.
Pärs arbetskollegor har emellanåt nästan legat på golvet o vridit sig i skratt.

… så jag tänkte bjussa på lite underhållning (eller så är det bara jättekonstigt… haha) till mina kära läsare. Welcome to my family lixom =)

http://thetoreblog.blogspot.com/

Taggad , ,

Kommentera

