Min balla fredag

Just nu sitter jag faktiskt o snickrar. Digitalt. Klickar o fixar. På vad får ni kanske se om några dagar eller så…

Annars då? Dagen har varit riktigt jobbig. 70 uppgångar på 2 timmar. Det känns i en stackars otränad kropp. Herregud.
Jag har två dagar framför mig med ridning. Ska hoppträna på söndag!!! Ska bli så SJUKT roligt! SÅ jävla längesen jag hoppade ordentligt. Har bara hoppat Zally enstaka hinder, så det kan gå helt åt helvette… haha!

Sen ska jag hinna med lite annat i helgen oxå. Men nu är jag riktigt trött. Måste försöka släppa datorn o gå o lägga mig.

Har även fått ett intressant erbjudande på msn ikväll oxå… av den lite” tvivelaktiga” sorten. Att det kommer från just den där personen är mest komiskt. Underhållande. Återigen undrar jag hur han tänker…. OM han nu tänker med det lilla gråa luddet han har mellan öronen. Tveksamt. Fascinerande att han är så dum i huvudet. Det är därför jag har kvar honom på msn-listan. Han är lixom en psykologisk observation… typ.

Så. Det är min fredag. Mysbrallans dag. Japp.

Taggad , , ,

Kommentera

