En elak dag

Egentligen så har jag gjort sköna grejer idag. Varit i stallet, slappat i soffan o ikväll träffat vänner. Men mitt humör har varit så förstklassigt dåligt så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har inte kunnat slappna av. Hjärnan går på högvarv hela tiden.

Fattar inte varför det måste slå till så hårt. Hjärnan har helt snöat in på fel inriktning o jag tycker att hela mitt liv e så fruktansvärt deppigt. Det är en hemsk känsla. Speciellt eftersom jag inte har några megaproblem direkt. Det är mer små gangande grejer som inte är direkt livsavgörande. Det finns helt enkelt dom som har det mycket värre.

Men just nu hatar jag det mesta och är sjukt ostabil i humöret. Det kan komma en gråtattack lite när som helst, vilket gör att jag helst inte vill gå utanför dörren egentligen. Vilket gör allting ännu värre. Jag blir vansinnigt trött på det.
… o ser inget slut på det nu. Men jag vet att det brukar försvinna. Så det gör nog det den här gången oxå.
Hade varit smidigt med en avstängningsknapp.

Jag vill stänga av. Mig.

Taggad ,

One thought on “En elak dag

  1. Cecilia skriver:

    Aww. Jag som hoppades att det hade blivit bättre. Hoppas du sovit gott inatt iallafall. *kram*

Kommentera

