Lördagens kändisspotting

Pratade med M nyss, om i lördags. Jag åkte ju hem tidigt medan de andra tjejerna var kvar på Ritz. Hon ville bara kolla så att jag kom hem ordentligt, ”-Ja, det var inga problem. Och jag satt typ brevid Patrik Sjöberg på spårvagnen!”. Det tyckte jag va lite roligt.

Sen klämmer hon ur sig ”-Jaha, konstigt. Ja, jag såg Håkan Hellström på Ritz. Han var så himla gullig o liten. Man vill äta opp honom!”

.. Håkan slår Patrik. Rätt hårt.
Undra vad jag hade gjort om jag hade varit kvar o sett Håkan… antagligen stått o stirra på honom hela kvällen, haha!

Taggad , , , ,

Kommentera

