Ska jag fortsätta?

boktraveKom på att jag inte tagit med mig listan på lästa böcker nu i bloggflytten.

Finns det nåt intresse av att jag fortsätter med små oproffsiga bokrecensioner emellanåt?

Och ska listan finnas kvar på bloggen kanske?

Jag gör det gärna om det finns folk som vill ha tips lite då o då. Dessutom var jag på Pocketshopen härmodagen o fick med mig 3 nya godbitar hem… vill orka/kunna läsa mycket snabbare och mer. Eller så fortsätter jag bara för att jag sälv vill o för att det är en bra utfyllnad i bloggen ;)

Så, pumkins – några åsikter om bok-kategorin på bloggen?

Taggad ,

7 thoughts on “Ska jag fortsätta?

  1. Sjumilakliv skriver:

    Självklart ska det skrivas bokrecensioner. Vad annars?

  2. Johan Wigmo skriver:

    Nej! Jag gillar inte böcker =P
    Men andra gör det nog, men jag tycker inte att du ska lägga upp böckerna till höger, utan gör en egen sida där du lägger böckerna =)
    Men bokrecensionerna ska ju vara kvar som vanligt såklart…

  3. karinkling skriver:

    Johan, man kan inte säga att man ”inte gillar böcker”. Det låter ju jättekonstigt!
    Men jag skulle kunna göra det till en egen liten sida… hm.. får trixa lite med det kanske. Fast, jag vill nog ha kvar det som bloggposter oxå…

    • karinkling skriver:

      Men jag kom på att jag nog måste ändra ”poängskalan”. Eller – funkar det med chokladrutor fortfarande?

  4. Danny T skriver:

    Klart du ska fortsätta, även om jag helst ser film :)

    • karinkling skriver:

      Men när du läser böcker så gör du ju filmen själv… i ditt eget huvud. Väldigt trevligt. Grymma skådisar.

  5. Sandra skriver:

    Jaa =) är kul me dina boktips, även om jag inte läst ngt av dem än, men de kommer…när man får tid till att läsa, typ till sommaren :P

Kommentera

