Favorit i repris

Så va det det här med telefoner o killar igen. Uttjatat ämen?! Lite lätt! Men det är verkligen något märkligt med den där relationen. Imorse väcktes jag av att telefonen ringde 09.20. VEM ringer innan 10 på en söndag!??? Att det var just han som ringde gjorde mig ännu mer förvånad… han som mest brukar ringa om nätterna annars. Han har helt enkelt ingen känsla för när man ska använda telefonen.

Sen har vi ju den där varianten som inte svarar på sms eller som väntar sidär en, eller två dagar innan man svarar. Vad är grejen med det?

Nä… för mig kommer killars telefonanvändning fortsätta vara ett mysterium. Helt enkelt myyycket märkligt. Jag måste sluta bry mig om sånt här.

Taggad , ,

Kommentera

