Som att komma hem…

Det finns en bitter-grupp på Bloggy. Och jag hittade den först idag… Fattar inte hur jag har kunnat missa den. Men, nu… när jag äntligen gjorde det, så kändes det skönt. Som att spänningarna släppte. Jag är inte ensam. Där ska jag hänga ofta… omgiven av härligt varm o mysig bitterhet.Jag kan vara mig själv, utan att behöva oroa mig för att det kommer nån överpositiv människa som ska muntra upp mig. En sån där som inte förstår hur skönt det kan vara att bara spy lite bitterhet över världen emellanåt.

http://bitter.bloggy.se/

Som att komma hem.

Taggad ,

3 thoughts on “Som att komma hem…

  1. NeuroticKitten skriver:

    Du har helt klart fattat hela poängen med Bitter!

  2. sjumilakliv skriver:

    Leve bitterheten!

Kommentera

