Mest för att bota bloggtorkan…

Måste bryta min bloggtorka på något sätt. Mitt huvud var helt tomt igår… o det är inte mycket bättrte idag. Men jag måste bryta trenden på något sätt. Så… ursäkta, det här är nog mest utfyllnad.

Var i skolan o lyssnade på en föreläsning, Globalisering o internationalisering. Helt okej, mest för att läraren är en av de bättre. Fixade även böcker inför nästa kurs, kände mig grymt duktig! Så nu är helgen räddad… Extern redovisning. Känner riktigt hur lycklig jag blir när jag hör det där… skrattar nästan heeela tiden. Råkade lägga upp högen med böcker på disken i en affär i stan, killen i kassan kommenterade det ”-Det där ser ju riktigt roligt ut….”. ”-Helgen är räddad” svarade jag då. Skönt att inte vara ensam i detta ekonomi-förakt. Vi får se hur det här kommer gå.

Men helgen kommer nog bli ganska lugn tror jag. Ska på lite födelsedagsfika hos Malin ikväll och imorgon blir det stallet och ännu mer kalas. Men barnkalas… så det kommer ta på krafterna på ett annat sätt. Det råkar faktiskt vara så att jag ska vara huvudattraktionen imorgon. Jag ska vara Pippi. Lill-killen som fyller år är tydligen helt Pippi-tokig, så vad gör man inte då lixom? Och jag har ju hela Pippi-outfitten klar från en tidigare maskeradfest. Så det blir ståltråd i flätorna o färgglada kläder imorgon helt enkelt. Hoppas det blir lyckat!

Har varit o klämt på datorer oxå…. åååh, vad det där svårt att hitta en som man vill ha. Helt sjukt! Varför finns det så många att välja på?

Taggad , ,

2 thoughts on “Mest för att bota bloggtorkan…

  1. Danny T skriver:

    Ha ha ha.. var är Herr Nilsson då?
    Denna ska du ha:
    http://vaio.sony.se/view/ShowProduct.action?product=VGN-CS21S%2FP&site=voe_sv_SE_cons&category=VN+CS+Series&assetid=1218032875554
    Eller en annan i den serien om rosa känns för kinky ;)

    • Karin skriver:

      Jag har faktiskt varit o klämt lite på Vaio. Men en mörklila. Riktigt fin. Det är lite för många pengar för mig. Synd att inga andra har fattat det där med färg på datorerna…

Kommentera

