Fredagskänsla

Jag har levt på gårdagens lyckade prestationer och bara fortsatt surfa på vågen. Har fått upp mina hyllor på väggen o fyllt dem med pocketböcker (sorterade efter färg – snyggt!) o lite film o skivor. Har städat o piffat fint nu oxå, herregud va mysigt jag har det =) Tulpaner som extra bonus!

Föreläsningen i skolan idag handlade mest om bokslut. Och det är verkligen tur att vi har fått en grym lärare! Thomas heter han o kör sina torra små lustiga skämt lite då o då, ingen risk att man somnar o klockan går faktiskt fort. Trodde aldrig att det faktiskt kunde vara rätt trevligt att sitta på ekonomi-lektioner. Ta i trä. Idag va det nog lite extra flamsigt… fredagskänsla.

Nu ska jag inte röra en fena resten av kvällen. Bara njuta av mitt nystädade piffiga hem o kolla på tv…. o smaska i mig choklad o annat gott. Hoppas ni får en go fredag!

Taggad , ,

Kommentera

