Nära döden… eller död

Det här kan inte vara bra för hjärtat. Och inte för bloggen heller. Jag är en dålig bloggare, tar inte mitt ansvar, sköter inte om min baby som jag borde. Då går det som det går. Rätt ner i källaren. Ge mig konstgjord andning.

doden
Well, well… idag är det lördag. Det vaknas fest. Stans snyggaste kommer hem till mig ikväll o sen får vi se vad som händer. Vem vet – kanske blir utgång o nya äventyr? För vad sägs om en favorit i repris, gick ju skitbra med Mr Basketspelare. Vem vill inte ha lite sjukt irriterande killar i sitt liv lixom?

Nä, jag ska inte va så bitter nä… så var det. Inte Vara Bitter Karin. Det finns ingen som vill umgås med en bitter människa. Jag får bara vara bitter på  för ändamålet särskilt avsedda platser. Som Bitter-gruppen på Bloggy.

Nu ska jag duscha. Om ni har nån partymusik liggande på Spotify som ni vill dela med er av så är det välkommet =) Have a najs kväll!

Taggad , , ,

Kommentera

