Tjejfest

Det blev en mysig kväll igår med tjejerna, fick en jättefin inflyttningspresent – en jättestor lykta. Vi hade så roligt att vi fullständigt glömde

Fina presenten!

Fina presenten!

bort klockan… Helst plötsligt hojtar Carro ”-Men, vi har ju missat Earth Hour, det är bara tio minuter kvar! Vi måste släcka!” Haha… det var roligt. Det blev goda drinkar o massa tjôt. De vanliga samtalsämnena betades av o det blev en hel del snack om ålder. Tror bestämt att mina kära vänner börjar känna sig gamla, illa. Eftersom det inte är sant. Men vi konstaterade att det var svårt att hitta ett bra ställe i Gbg nuförtiden. Antingen känner man sig 10 år äldre än alla andra eller så är man på pensionärsträff… typ. Jobbigt.

Till sllut hamnade vi iaf på Lounge(s) och med hjälp av Marias vip-kort slapp vi den långa kön, jävligt skönt! Det var helt okej med folk inne på stället, fast jag trivdes inte riktigt…. kanske var det för lite dricka i Karin, kan ha berott på det. Träffade Magnus Kahnberg, hockeykillen, som ju är gamal Mölndalsbo. Han visade stolt upp sin vigselring för oss o pratade gamla minnen med Sara. Men jag måste säga att det var rätt dött på flörtar annars…. såg en vääääldigt fin kille, som verkligen var min kille.. men, han var fullt upptagen av något annat/annan så han såg inte mig. Så det var ju synd för honom.

Tog en taxi hem rätt tidigt  sen o ställde mig o diskade upp alla glasen innan jag gick o la mig. Jobbigt att jag i princip stog o diskade i flera timmar bara för att man flyttade klockan just då… haha! Men det var skönt att slippa vakna till allt det stökiga idag när huvudet känns lite tungt.

Nu borde jag sätta mig o läsa lite o ekonomi-böckerna. INTE lockande alls.

Taggad , ,

Kommentera

