Tisdag… eller Nackspärr dag 2

Sov lite knackigt inatt på grund av att jag nästan skrek rätt ut när jag försökte vända på mig. Rullade ur sängen i morse o kände att det nog ändå var lite bättre rörlighet i nacken än igår. Ingen konstant värk längre. Det gillas.

Hade ju tänkt att få massa duktiga saker gjorda på förmiddagen, men… jag lyckas aldrig med det. Att börja föreläsningen kl 13 är verkligen bara dumt. Jag kommer aldrig upp ur sängen i tid för att hinna göra särskilt mycket, o så blir det rätt konstigt med lunchen. Idag blev det en macka o en smothie i farten. Dåligt.

Zally var lite prillig idag o hade svårt att koncentrera sig ute på stora banan. Det sprang förbi massa orienterare, barnvagnsjoggare, cyklister, skateboardkillar susade ner för backen…. rullskide-åkare stretade upp för backen. Zally hade helt enkelt mycket att titta på o tyckte att jag som satt på hennes rygg var rätt ointressant. Men första halvtimman gick rätt bra ändå, men sen gav jag upp… ingen idé att försöka att få tillbaka uppmärksamheten på mig när hon inte vill.

Borde sitta med skolböckerna lite… men näe, jag orkar verkligen inte. Får köra ett race imorgon  istället. Så det får bli bokslut på förmiddagen o kontering på eftermiddagen. Jag kommer skratta ihjäl mig.

Och snälla…. försök inte lura mig imorgon.

Taggad , , ,

Kommentera

