Sol & värme bara för att jävlas.

Hade en konstig morgon. Började skolan kl 9 så jag var ju tvungen att rappa på lite på morgonen… Drog på mig bekväma kläder. Men, 10 minuter innan jag var tvungen att gå fick jag psykbryt o ville byta kläder. Sen bytte jag kläder 3 gånger till. Inte riktigt likt mig, vet inte vad som framkallade beteendet… hm. Solskenet? Årstidsbyte gör ju alltid att man har lite garderobs-panik. ”-Jag har ingenting att ta på mig!” är väldigt vanligt dessa perioder.

Sen försökte läraren aprilskämta med oss o påstå att alla – ALLA –  tentor var skrivna på engelska numera eftersom universitetet har blivit Equis-cerifierade. Detta skulel tydligen höja standarden på undervisningen. Några gick verkligen på det… alltid lika roligt. Men jag har lärt mig o är alltid på min vakt en sån här dag.

Sitter hemma nu o borde såklart plugga. Tenta på måndag o jag har massor som måste fastna i hjärnan. Och självklart är det alldeles jättevarmt o soligt idag…. ENDAST pga att jag måste plugga. Såklart. Högre makter jävlas med mig o min motivation.

Ett tag funderade jag på om jag skulle köra ett eget arpilskämt här på bloggen. Kom på den briljanta idén om att jag skaffat pojkvän. Ja, för det är sånt man skaffar… eller blir med…. iaf… Efter en stund kom jag på att det nog skulle vara ett otroligt dåligt aprilskämt. Finns väl inte en jävel som skulle gå på det?

-HA!

Taggad , , ,

Kommentera

