Begränsningar

Det här är typ dagens i-lands problem. Jag har en grej i huvudet som ligger o vrider sig o som vill komma ut. För att se hur den ser ut i text. Men, det känns som om det finns folk som kan ta illa upp, som kanske skulle ta åt sig… o det vill jag inte vara med om. Även om jag egentligen inte menar något annat än att försöka hantera mina tankar för mig själv.

Fast, det kan nog bli lite otydligt o uppfattas fel. Så det är väl lika bra att jag håller det i mitt huvud. Eller skriver ner det icke-publikt. Men det känns inte likadant.

Sen en helt annan sak. Igår, hemma hos mamma, råkade min syrra frågade mig om hur det har gått med exjobbet. Det var nästan att jag fick lite spykänsla i kroppen när hon frågade. Jag förklarade lite snabbt o sa att jag inte ville prata om det. Men mamma kunde inte låta bli o frågade ännu mer… o så kom den dödande kommentaren ”-Men är väl bara att göra det!”
Fan.
Ursäkta jag måste bara kräkas. Och dö lite.

Jag pallar inte.

Taggad , ,

Kommentera

