Ånej, det blev inte vi den här gången heller

Det blev ingen Moneybrother för mig ikväll…. *grinar en skvätt… typ* Dels var det utsålt o dels var kön helt jättelång utanför. Suck. Inte riktigt upplagd för att stå o köa mig in. Och inte Malin heller, vem vet, vi kanske aldrig hade kommit in. Så nu får Moneybrother leva ovetande om vår gemensamma framtid ett tag till.
Nu cyklade jag hem o kollade på Grey’s istället. Ett ganska tungt avsnitt. Lite action o känslor o död o sånt.

Men nu e jag tok-trött. Tror att skolan tog död på mig idag… satan va läraren Thomas manglade siffror idag. Jag blev heeelt snurrig! När Malin frågade vad jag hade gjort i skolan idag så kom jag nästan inte ihåg. Men när jag funderat en stund så har jag för mig att det var värdering av lager o aktier o så gick vi igenom kundförlust. Mycket var det iaf.

Mosig hjärna. Alla tiders.

Taggad , ,

Kommentera

