Nej, jag har inte rymmt bort mig

Kände att det var dags att lämna ett litet livstecken. Det blev en lång dag igår, skolan, stallet o sen lite social tid med en vän. Efter de samtalen jag fick igår så kände jag mig tvungen att ta mig den tiden. Jag har dåligt samvete över att jag har just den känslan, att det blir ett jävla tjat om jag inte ägnar lite tid åt den här personen…. Eller rättare sagt, konstiga samtal på telefon.

Appropå telefonsamtal förresten… Det ringde någon till mig mitt på dagen igår, jag ringde upp igen o då var det upptaget. Och se tänkte jag inte mer på det. Visste ju ändå inte vem det var lixom. Men igårkväll, vid 9 så ringer det här nummret igen – o då är det någon som svarar men personen i andra änden verkar väldigt konstig. Säger något sluddrigt o sen *klick*. Jaha. Och nummret går såklart inte att hitta på eniro. Sånt irriterar mig.

Ikväll blir det Moneybrother! Tjo!! Fan va härligt! Malin var med på noterna direkt när jag informerade henne om att min blivande man skulle vara i stan idag, klart vi ska gå o lyssna då =) Det är lite synd att han inte vet om att det såsmåning om kommer bli han o jag. Det hade kanske underlättat det hela… hm. Aja. Jag vet ju iaf. Det borde räcka.
Ska bli roligt att höra lite nytt material o rocka loss lite på en vanlig onsdag. Bättre blir det inte.

Nu ska jag cykla till skolan. Det blir en heldag där… lite trist. Men, så får det bli.Det väntar ju roligare saker ikväll.

Kram på er!

Taggad , ,

Kommentera

