Firar fredag

Jag firar fredag genom att inte gå till skolan. Har föreläsning 13-16 idag, men jag måste var i stallet vid 15 o måste då ta bussen 14.30, så det kändes lite meningslöst. Dessutom går föreläsningen i repris på måndag förmiddag, så jag missar ingenting.

Därför firar jag fredag hemma idag. Ska städa o plocka lite hade jag tänkt, så slipper jag göra det resten av helge. Ikväll, efter stallet, blir det nog rätt lugnt… tv-häng kanske.

På något sätt känner jag på mig att det här kommer bli en toppenhelg! Stallmys, konsert, uteservering, middag, rosé, kubb…. det finns alla möjligheter. Fan va jag älskar när det är fint väder.

Baksidan av det här är ju att jag inte får något vettigt o duktigt gjort. Dvs plugg. Men jag kanske kan läsa lite emellanåt ändå… i solen. Det brukar ju gå så bra.

Nu ska jag fortsätta städa. Happy Friday!

Taggad ,

Kommentera

