Fredagsmys & morgondagen

Kanske borde man ha ett litet alkolås på bloggen. Men äh. Vad gör några glas rosé… egentligen? Ingen skada skedd tror jag. Hade riktigt fredagsmys med Malin o Sara ikväll. Det var vin, räkor, avokado, vitlöksbröd o chili-aioli, fy tusingen va gott…. o till efterrätt blev det mango o jordgubbar. Hallå lixom….  hade det varit en kille som dukat fram allt det där när man kom hem hungrig efter stallet så, ja… då hade jag varit ett säkert kort. Typ.

Jag borde såklart gått raka vägen i säng när jag kom he, emn så blev det inte. Trots att jag ska upp tidigt. Kommer bli en lite lätt stressig dag imorgon känner jag… Stallet på morgonen, sen ska jag vara lite flytthjälp o sen ska jag o tjejerna äta lite mat o dricka gott i stan, innan vi glider vidare till Foajébaren på Stadsteatern o lyssnar på Melissa Horn. Kvällen kommer bli fantastiskt bra. Känner det på mig.

Melissa live. Det måste ju vara som honung i öronen.

Taggad , , , ,

Kommentera

