Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Rotade fram gamla matte-minnen idag… kändes lite nostalgiskt. Men inte helt omöjligt, det var ju inga svåra grejer – matte är trots allt rätt logiskt. Hehe. På rasterna under de här lektionstimmarna sprang jag iväg till min lilla grupp som samtidigt satt o jobbade med gruppuppgiften (tjejerna ansåg sig inte behöva friska upp matte-minnet… jag känner mig gammal o senil i deras sällskap. Vi pratar seeent 80-tal.. ) Iaf.. meningen var att dom skulle börja lösa de klurigare grejerna, omföringar för att få klart bokslutet. Men.. hm. Ja.. det gick väl sådär. Fick inte särskilt mycket gjort. Jag försökte vara med o tänka o hjälpa till så mycket jag kunde, men det blir u lite lösryckt när jag bara är där lite då o då. Jag hade ju tänkt att vi kunde sitta en stund efter min sista matte-timma, men det blev inte så.Det var ju fredag lixom..

Så summa kardemumma – vi har inte kommit så mycket längre än igår. Jag är inte så nöjd med det. Men, det är inget att göra åt. Kanske, kanske kollar jag på det sälv ikväll eller imorgon efm. Inte särskilt troligt.

Nu står Ikea först på schemat för kvällsaktiviteter iaf. Känns lite fel när solen är så skön, men äsch.. den skiner nog imorgon med =)

TGIF!

Taggad , , ,

Kommentera

