Fredagsmosigt i hjärnan

Det är fredag. Tror det är det som gör att min hjärna är lite avstängd idag. Hade någon sorts vision om att jag skulle plugga på eftermiddagen idag… men, njaaaääe. Det blir nog inte så. Kanske kan jag göra lite enklare med praktiska saker istället. Som att boka tvättid och städa. Är inte riktigt på humör för att plugga matte… det tar emot rätt rejält.

Känner mig rysligt trött i hjärnan. Lite bakis sådär. Men det hör väl till på en fredag. När det dessutom har regnat lodrätt hela förmiddagen så har man lixom inte riktigt någon framtidstro känner jag… den försvann med kastvindarna.

Finns såklart typ 10 saker till jag borde göra. Som vanligt. Min framtid till exempel – vad fan ska jag göra med den?!

Taggad

Kommentera

