”Många bollar i luften…”

Jag gör för mycket på en gång. Minns inte vad det var jag höll på med från början.

Pluggade jag?  Jo… böckerna ligger ju framme o uppslagna
Sorterade tvätt? Ja, för det ligger högar överallt.
Lagade mat? Ja, för det står potatis o kokar på spisen.
Bloggade? Uppenbarligen…
Bäddade rent? Ser lite ut så.

…. jag hamnar nånstans mittemellan på allting. Pluggandet går otroligt långsamt eftersom jag tar ett break o gör något annat av ovanstående efter varje färdigräknad uppgift. Jag är typ långsammast i världen tror jag. Men nu är tvätten klar, middagen är in progress och snart ska sängen stå klar oxå. Och nu har jag ju hunnit blogga lite oxå.

Nu ska jag bara komma ihåg vart jag lagt min hjärna. Hm.

Taggad

One thought on “”Många bollar i luften…”

  1. Sjumilakliv skriver:

    Hahah. Låter som jag, det där. Tusen grejer på gång samtidigt, inget blir riktigt klart.

Kommentera

